zaterdag 4 oktober 2008

SC Heracles Almelo - Roda JC 2-0

Eredivisie
Polman Stadion
04.10.2008
Toeschouwers: 8.260
Op het allerlaatste moment kon ik nog een kaartje bemachtigen voor Heracles - Roda JC. Na 1 uur en 45 minuten rijden heb ik de auto geparkeerd bij de woonboulevard in Almelo. Deze ligt direct naast het stadion. Bij het stadion werd me het kaartje overhandigd door Marko (Almelo), mijn dank nog daarvoor!! (Ook aan Dennis)

Tot en met 1999 werkte Hercales haar thuiswedstrijden af in het stadion aan de Bornsestraat. Na deze tijd is het nieuwe Polman Stadion de thuishaven van de zwart-witten. Wat me als eerste opviel was dat de traditionele lichtmasten een beetje schuin stonden. Voor de rest is het stadion zoals de laatste jaren vaker in Nederland stadions zijn gebouwd. Denk aan RKC, RBC enz.

Over de wedstrijd kan ik weinig zeggen. In een zeer matige wedstrijd wist Heracles 2x te scoren. Roda JC stelde erg teleur deze avond en wist ook na deze avond nog geen overwinning te behalen dit seizoen. Hiertegenover staat dat Heracles dit seizoen nog geen nederlaag heeft geleden.
Posted by Picasa