donderdag 10 maart 2011

PSV Eindhoven - Glasgow Rangers FC 0-0

Europa League
Philips Stadion
10.03.2011
Toeschouwers: 26.000


Met dank aan de Eindhovense ME de eerste 30 minuten van de wedstrijd gemist.
Een uur voor aanvang van de wedstrijd waren Rangers supporters onderweg naar het stadion. Deze maakten amok op het stationsplein, waar al veel ME aanwezig was. Deze grepen op dat moment niet in. Wat zouden deze werknemers van mijn belastingcenten wel doen??? Jawel, als de Rangers supporters al weer weg zijn omsingelen ze "Movies". Uit deze eet/drink gelegenheid mag niemand naar buiten. met een man of 50, 10 honden, 5 busjes werd iedereen binnengehouden. Bang voor een confrontatie tussen beide supportersgroepen. Pas om 19:00 uur, als de wedstrijd begonnen is, mochten we 1 voor 1 onder begeleiding van een persoonlijke ME'er eruit. Na controle paspoort, gegevens verstrekken en een grondige video opname met een witte muur als achtergrond mochten we naar het stadion.
BEDANKT ME EINDHOVEN!!!

PS: ook niet voetbalsupporters werden vastgehouden.

Posted by Picasa